MF mezi výherce rozdělí 65 milionů ročně

Ministerstvo financí chce v polovině příštího roku spustit účtenkovou loterii pod názvem „Účtenkovka“. Loterie má zákazníky motivovat k přebírání účtenek a tím zvýšit efektivitu systému evidence tržeb a podpořit řádný výběr daní.

„Ročně budeme rozdělovat peněžité i věcné výhry ve výši 65 milionů korun. Počet výher se tak bude pohybovat od 20 do 30 tisíc měsíčně. Hodnota prvních pěti výher bude v rozmezí od 100 000 do 1 milionu korun, včetně věcné výhry automobilu. Ostatní výhry jsou rozděleny do nižších finančních částek v řádech desetitisíců a stovek korun,“ vypočítává náměstkyně ministra financí Alena Schillerová. „Losování bude probíhat každý měsíc, vždy 15. kalendářní den, a to z účtenek vydaných za předem stanovené období,“ dodává náměstkyně.

Minimálními způsoby přihlášení se do Účtenkovky, tj. pro zasílání účtenek, bude webová služba a mobilní aplikace. Současně budou činěny ze strany MF aktivní kroky k bezplatnému získávání partnerů, kteří by byli náběrovým místem, tj. zprostředkovaným asistenčním místem pro zaregistrování účtenky a přihlášení hráče do účtenkové loterie.

Ministerstvo financí tento týden vyhlásilo veřejnou zakázku, jejímž předmětem není žádný IT systém na klíč, ale zajištění souboru služeb, které jsou s realizací účtenkové loterie spojené. Vítěz výběrového řízení bude pro Ministerstvo financí zajišťovat registraci hráčů, registraci a příjem účtenek, losování a výplatu výher a zákaznickou podporu. Součástí poskytované služby je i vytvoření a údržba webových stránek a mobilní aplikace pro hráče.

Veřejná zakázka je vyhlášena v otevřeném zadávacím řízení a hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost. Do veřejné zakázky se může přihlásit uchazeč, jehož roční obrat dosahoval za každé ze tří bezprostředně předcházejících účetních období minimálně 10 000 000 Kč a který v posledních 3 letech prováděl službu obdobného charakteru, jíž se účastnilo více než 15 000 hráčů. To MF poskytuje dostatečnou záruku kvality a zkušeností uchazečů s podobnými projekty.

Nabídky je možné podávat do 10. ledna 2017 do 10 hodin, se spuštěním účtenkové loterie se pak počítá v polovině roku 2017.


09.12.2016 (autor Redakce)



Související

Finanční správa zahájila rozesílání informací pro placení daně z nemovitých věcí

vydáno 25.04.2024

Finanční správa začala poplatníky vyrozumívat o nové výši daně z nemovitých věcí. Zhruba milion držitelů datových schránek obdrží údaje k zaplacení daně jejich prostřednictvím, bezmála dalšímu milionu poplatníků přihlášených k zasílání e-mailem budou údaje doručeny do jejich e-mailové schránky. Ostatním poplatníkům...

Téma: Bydlení / Daně

Informace Finanční správy k elektronickému podání přiznání k dani z příjmů za rok 2023

vydáno 22.04.2024

Finanční správa připomíná termín pro elektronické podání přiznání k dani z příjmů, který v letošním roce připadá na čtvrtek 2. května 2024. Tento den je zároveň posledním dnem lhůty pro úhradu daně. Dosud finanční úřady obdržely přes 2 miliony přiznání, což je zhruba 72 % odhadovaného počtu.

Téma: Daně

Informace Finanční správy k placení daně z nemovitých věcí

vydáno 13.03.2024

V letošním roce se v důsledku legislativních změn zvýšila daň z nemovitých věcí průměrně o 80 %. Daň se také mění kvůli úpravě místního koeficientu, který letos uplatnilo zhruba 1 100 obcí. Finanční úřad novou výši daně vypočte a zašle vám platební údaje včetně QR kódu. Pokud chcete tyto informace obdržet na váš...

Téma: Daně


www.statnisprava.cz
© Copyright 2000 - 2024, všechna práva vyhrazena - European Business Enterprise, a.s., Spojovací 428, 251 63 Strančice
Firma je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8892, IČ 25130382, DIČ CZ25130382
E-mail: info@ebe.cz