Úvodní stránka

MF mezi výherce rozdělí 65 milionů ročně

 

Ministerstvo financí chce v polovině příštího roku spustit účtenkovou loterii pod názvem „Účtenkovka“. Loterie má zákazníky motivovat k přebírání účtenek a tím zvýšit efektivitu systému evidence tržeb a podpořit řádný výběr daní.

„Ročně budeme rozdělovat peněžité i věcné výhry ve výši 65 milionů korun. Počet výher se tak bude pohybovat od 20 do 30 tisíc měsíčně. Hodnota prvních pěti výher bude v rozmezí od 100 000 do 1 milionu korun, včetně věcné výhry automobilu. Ostatní výhry jsou rozděleny do nižších finančních částek v řádech desetitisíců a stovek korun,“ vypočítává náměstkyně ministra financí Alena Schillerová. „Losování bude probíhat každý měsíc, vždy 15. kalendářní den, a to z účtenek vydaných za předem stanovené období,“ dodává náměstkyně.

Minimálními způsoby přihlášení se do Účtenkovky, tj. pro zasílání účtenek, bude webová služba a mobilní aplikace. Současně budou činěny ze strany MF aktivní kroky k bezplatnému získávání partnerů, kteří by byli náběrovým místem, tj. zprostředkovaným asistenčním místem pro zaregistrování účtenky a přihlášení hráče do účtenkové loterie.

Ministerstvo financí tento týden vyhlásilo veřejnou zakázku, jejímž předmětem není žádný IT systém na klíč, ale zajištění souboru služeb, které jsou s realizací účtenkové loterie spojené. Vítěz výběrového řízení bude pro Ministerstvo financí zajišťovat registraci hráčů, registraci a příjem účtenek, losování a výplatu výher a zákaznickou podporu. Součástí poskytované služby je i vytvoření a údržba webových stránek a mobilní aplikace pro hráče.

Veřejná zakázka je vyhlášena v otevřeném zadávacím řízení a hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost. Do veřejné zakázky se může přihlásit uchazeč, jehož roční obrat dosahoval za každé ze tří bezprostředně předcházejících účetních období minimálně 10 000 000 Kč a který v posledních 3 letech prováděl službu obdobného charakteru, jíž se účastnilo více než 15 000 hráčů. To MF poskytuje dostatečnou záruku kvality a zkušeností uchazečů s podobnými projekty.

Nabídky je možné podávat do 10. ledna 2017 do 10 hodin, se spuštěním účtenkové loterie se pak počítá v polovině roku 2017.

09.12.2016 (autor Redakce)


Související
 

Elektronická evidence tržeb jde do druhého kola

vydáno 16.01.2017

Druhá vlna elektronické evidence tržeb startuje již 1. března 2017. Dotkne se odhadem 250 tisíc podnikatelských subjektů z maloobchodu a velkoobchodu. Podnikatelé by neměli odkládat podání žádosti o autentizační údaje na poslední chvíli.

Téma: Daně a poplatky

Lhůta pro podání daňového přiznání k dani z nemovitostí končí v úterý 31. ledna 2017

aktualizováno 06.01.2017

Daňové přiznání k dani z nemovitých věcí by neměli zapomenout podat zejména poplatníci, kteří v roce 2016 nově nabyli do svého vlastnictví pozemek, zdanitelnou stavbu nebo bytovou či nebytovou jednotku.

Téma: Daně a poplatky

Údaje k dani z nemovitostí můžete dostávat e-mailem

vydáno 05.01.2017

Poplatník přihlášený k této službě obdrží na e-mail kompletní informaci s údaji pro placení daně. Tato informace bude obsahovat obdobné údaje, jaké jsou nyní uvedeny na alonži složenky, tj. informace o výši stanovené daně, výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu, umožňujícího platbu daně...

Téma: Daně a poplatky

Anketa
 

Navštěvují nebo navštěvovaly Vaše děti jesle?

Hlasovalo 58 návštěvníků.


www.statnisprava.cz
© Copyright 2000 - 2017, všechna práva vyhrazena - European Business Enterprise, a.s., Masarykovo nám. 14, Říčany
Firma je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8892, IČ 25130382, DIČ CZ25130382
E-mail: info@ebe.cz