Úvodní stránka

Na 23 územních pracovištích finančních úřadů dojde ke změně umístění spisu

 

Od 21. května 2016 dojde na 23 územních pracovištích finančních úřadů ke změně umístění spisů poplatníků. Spisy budou z těchto územních pracovišť přesunuty na jiná územní pracoviště (která jsou součástí totožného finančního úřadu). Stane se tak na základě nového Pokynu č. GFŘ-D-23 o umístění spisu nebo jeho příslušné části na finančních úřadech a na územních pracovištích finančních úřadů.

Dostupnost služeb finančního úřadu na územním pracovišti, kde již spisy umístěny nebudou, zůstane pro občany zajištěna po celý rok v úřední dny, tj. v pondělí a ve středu. Poplatníci zde budou moci činit veškerá svá podání a obdrží informace, které budou potřebovat.

"V době zvýšeného náporu při výběru daňových přiznání k daním z nemovitých věcí a k daním z příjmů, bude provozní doba úřadů rozšířena na pět dní v týdnu, jako každoročně", řekl Martin Janeček, ředitel Generálního finančního ředitelství.

Spisy budou přesunuty podle klíče viz přiložená tabulka.

Ostatních územních pracovišť se změna netýká. Na nově spravujících územních pracovištích (pravý sloupec tabulky) budou moci poplatníci do svých spisů nahlížet a vyžádat si ze spisu kopie či opisy. Na územních pracovištích, kde byl spis původně umístěn, budou moci poplatníci získat výpis z elektronické části spisu v rozsahu daňové informační schránky nebo si požádat o potvrzení o stavu osobního daňového účtu.

Poplatníkům se místně příslušný finanční úřad nezmění (například jak Územní pracoviště v Dobříši, tak Územní pracoviště v Příbrami spadají pod Finanční úřad pro Středočeský kraj), proto nebudou vydávána žádná nová rozhodnutí o registraci.

Téma: Daně a poplatky, Zdroj: Finanční správa ČR, Logo: financnisprava.cz
29.01.2016 (autor Redakce)


Související
 

Finanční správa registruje 100% zvýšení tržeb

vydáno 20.01.2017

Elektronická evidence tržeb funguje plynule a bez problémů. Do systému se od spuštění zapojilo již 43 tis. poplatníků, kteří odeslali celkem 119 mil. účtenek. Průměrná doba odezvy, která je měřena i nezávislými třetími stranami, se pohybuje pod setinou sekundy.

Téma: Daně a poplatky / Podnikání

Elektronická evidence tržeb jde do druhého kola

vydáno 16.01.2017

Druhá vlna elektronické evidence tržeb startuje již 1. března 2017. Dotkne se odhadem 250 tisíc podnikatelských subjektů z maloobchodu a velkoobchodu. Podnikatelé by neměli odkládat podání žádosti o autentizační údaje na poslední chvíli.

Téma: Daně a poplatky

Lhůta pro podání daňového přiznání k dani z nemovitostí končí v úterý 31. ledna 2017

aktualizováno 06.01.2017

Daňové přiznání k dani z nemovitých věcí by neměli zapomenout podat zejména poplatníci, kteří v roce 2016 nově nabyli do svého vlastnictví pozemek, zdanitelnou stavbu nebo bytovou či nebytovou jednotku.

Téma: Daně a poplatky

Anketa
 

Navštěvují nebo navštěvovaly Vaše děti jesle?

Hlasovalo 76 návštěvníků.


www.statnisprava.cz
© Copyright 2000 - 2017, všechna práva vyhrazena - European Business Enterprise, a.s., Masarykovo nám. 14, Říčany
Firma je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8892, IČ 25130382, DIČ CZ25130382
E-mail: info@ebe.cz