Úvodní stránka

CUZAK: skvělý nástroj k administraci veřejných zakázek

 

Vzhledem ke složitosti, novelám a odkazům na další zákony je zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, tak nepřehledný, že se v něm dokonale orientuje jenom málokdo. Právě proto vznikl nástroj zvaný CUZAK (Celková Údržba ZAKázek). Navržený je tak, aby ulehčil administraci výběrových řízení veřejných zakázek a zároveň splňoval požadavky Zákona o veřejných zakázkách. Stojí za to vyzkoušet.

V čem přesně CUZAK pomáhá?

Jak už bylo řečeno: zlehčuje, ale především zefektivňuje administraci průběhu všech druhů výběrových řízení. Ať už se jedná o zakázky malého rozsahu dle vnitřních směrnic každého zadavatele, nebo o zakázky zadávané v režimu zákona.

Při administraci výběrového řízení pracujete s desítkami textových dokumentů a protokolů, přičemž neustále musíte dbát na to, zda jsou v každém dokumentu všechny náležité informace o dané zakázce. Při kopírování a přepisování těchto informací z jednoho dokumentu do druhého snadno dochází k chybám, navíc je celý proces hodně zdlouhavý. CUZAK tento problém řeší – tím, že data zapsaná do jednoho z formulářů automaticky přenáší i do dalších formulářů. Tímto ušetříte čas při zpracování zakázky a eliminujete možnost zanesení chyb při přepisu nebo kopírování dat, které jsou při zpracování dokumentů ve formátu Word možné.

Dále tento software obsahuje databázi se všemi povinnými dokumenty a protokoly, které jsou potřebné pro kompletní administraci jednotlivých druhů výběrových řízení, tzn. od výzvy zadavatele, k podání nabídky, až po rozhodnutí o přidělení zakázky. V přehledném rozhraní spravujete pouze požadované dokumenty pro daný případ, přičemž je můžete doplnit o vlastní údaje či je upravit podle potřeb zadavatele. V případě potřeby můžete využít i nápovědu, která vám s vyplněním formulářů pomůže.

V CUZAKU můžete spravovat neomezený počet zadávacích řízení. Každé řízení spravujete v editovatelné šabloně, kterou můžete kdykoliv uložit, zkopírovat a následně použít při dalším (podobném) zadávacím řízení. V systému si jakožto uživatel přímo vytvoříte databázi dodavatelů, členů komisí a dalších osob, které se podílejí na organizaci a průběhu zakázky. Tuto databázi pak využijete i při dalších výběrových řízeních.

Systém navíc zaznamenává všechny provedené úkony, takže můžete sledovat, kdo a kdy provedl změny na zakázce. Po ukončení zakázky pak klidně všechno zarchivujte – včetně souvisejících dokumentů.

Nástroj CUZAK podporuje víceuživatelské rozhraní a existuje tak ve variantách jednoho systému na jednom počítači nebo jednoho systému v rámci jedné organizace na více počítačích, stejně tak jako je možné data hostovat centrálně v cloudu. Pomocí standardizovaného rozhraní je možné napojit systém na profil zadavatele.


Jaké jsou minimální systémové požadavky?

Pro spuštění systému CUZAK vám stačí počítač s operačním systémem Windows XP nebo novějším, procesor o frekvenci 1 GHz a paměť 1 GB (2 GB pro 64bitové operační systémy). Instalace zabírá 300 MB, přičemž pro komunikaci je vyžadován SQL Server a .Net Framework. Pro hladký chod proto doporučujeme 8 GB paměti.


Aktualizace a cena?

Aktualizace programu CUZAK probíhá vždy tak, aby odpovídal poslednímu znění zákona o veřejných zakázkách. Samotný zákon si můžete v rozhraní programu kdykoliv otevřít a přečíst v platném znění, případně si pomocí vyhledávače rychle najít příslušný paragraf nebo hledaný text.

Investice do systému CUZAK se vám rychle vrátí, a to jednak úsporou času a jednak úsporou finančních prostředků vynaložených na realizace zadávacích řízení u odborných firem. CUZAK navíc můžete zdarma vyzkoušet – a poté sami zjistíte, kolik času a starostí s používáním tohoto nástroje ušetříte. Je možné domluvit i osobní prezentaci, na které se a výhodách práce s tímto systémem dozvíte více. Spoustu informací najdete také na webu http://www.cuzak.eu.

04.12.2015 (autor Komerční článek)


Související
 

Dlouhodobě vyvážený obchodní vztah s financující bankou

vydáno 11.10.2016

Rádi bychom se v tomto článku zaměřili na oblast výběrového řízení k financování projektů – resp. poptávky po úvěru, konkrétně na některé požadované specifické obchodní podmínky, které municipality jako zadavatelé veřejných zakázek nejčastěji požadují v rámci zadávacích podmínek (u zakázek malého rozsahu i u zakázek...

Téma: Podnikání / Veřejné zakázky

MMR publikovalo metodiky k novému zákonu o zakázkách

vydáno 05.10.2016

Ministerstvo pro místní rozvoj v souvislosti s nabytím účinnosti zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) od 1. října 2016 vytvořilo a uveřejnilo v rámci své metodické činnosti soubor metodik, jejichž účelem je usnadnění aplikování nové právní úpravy v oblasti zadávání veřejných zakázek.

Téma: Právo a zákony / Veřejné zakázky

Výstavba dálnic se zrychluje, stát vypisuje tendry za 64 miliard korun

vydáno 30.09.2016

V roce 2017 začne resort dopravy stavět dalších 140 km dálnic. Ředitelství silnic a dálnic vypíše ještě do konce září výběrová řízení na zhotovitele u celkem 20 staveb za 64 miliard korun. Informoval o tom ministr dopravy Dan Ťok na společném brífinku s ministrem financí Andrejem Babišem.

Téma: Doprava / Veřejné zakázky

Anketa
 

Kolik korun letos plánujete utratit za vánoční dárky?


www.statnisprava.cz
© Copyright 2000 - 2016, všechna práva vyhrazena - European Business Enterprise, a.s., Masarykovo nám. 14, Říčany
Firma je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8892, IČ 25130382, DIČ CZ25130382
E-mail: info@ebe.cz